fanclub banner

ارتباط با مشتری

1 - معرفی واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

شرکت مديران خودرو در راستاي تداوم ارتباط با گروه مشتريان و به منظور توجه بيشتر به خواستگاه آنان، اقدام به ايجاد واحد مديريت ارتباط با مشتري(CRM) نموده است.


2 - خط مشي مديريت ارتباط با مشتری و بررسی شکايات مشتری

"ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراري ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگو يي مناسب برای شکايتهاي احتمالي از طريق بکار گيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل باشيم، لذا برای رسيدن به اين مهم استانداردهای ISOTS10004:2010,ISO 10002:2004 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرا آن می دانند."


3 - اهداف اين واحد

  • - برقراري ارتباط دوطرفه و شنيدن صداي مشتري

  • - بررسي شکايات و درخواستها در کوتاهترين زمان ممکن

  • - وجه به ديدگاهها و خواسته هاي مشتريان


4 - نحوه تماس با واحد مدیریت ارتباط با مشتریان و رسیدگی به شکایات

تلفن : ۴۷۶۵۱-۰۲۱ – داخلی ۴

ایمیل: CRM@MVMCO.IR


ابتدا صفحه