شرکت مديران خودرو در راستاي تداوم ارتباط با گروه مشتريان و به منظور توجه بيشتر به خواستگاه آنان، اقدام به ايجاد واحد مديريت ارتباط با مشتري(CRM) نموده است.
"ما بر آنيم تا در جهت کسب حداکثر رضايت مشتريان با برقراري ارتباط دو طرفه از نظرات ايشان در جهت بهبود کيفيت محصولات و خدمات بهره برده و پاسخگو يي مناسب برای شکايتهاي احتمالي از طريق بکار گيری اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه با حفظ احترام متقابل باشيم، لذا برای رسيدن به اين مهم استانداردهای ISOTS10004:2010,ISO 10002:2004 را به عنوان الگو انتخاب نموده و کليه پرسنل سازمان خود را متعهد به اجرا آن می دانند."
- برقراري ارتباط دوطرفه و شنيدن صداي مشتري
- بررسي شکايات و درخواستها در کوتاهترين زمان ممکن
- وجه به ديدگاهها و خواسته هاي مشتريان
تلفن : ۴۷۶۵۱-۰۲۱ – داخلی ۴
ایمیل: CRM@MVMCO.IR